نماي ساختمان فريم لس

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

نماي ساختمان فريم لس

يكي از انواع نما هاي خشك كه براي ساختمان ها مناسب است مي توان به نماي فريم لس اشاره كرد. ايجاد چنين نما هايي با استفاده از شيشه و پروفيل آلومينيوم است كه قاب هاي آلومينيومي به كار رفته در آن به طريقي است كه به چشم نمي خورد و كمترين ميزان ديد را دارد.

دليل توليد پروفيل آلومينيوم براي اين محصولات را بايد اين گونه بيان كنيم كه كاملا سبك هستند، استحكام و مقاومت قابل توجهي دارند و همچنين مهم ترين ويژگي آن ها اين مورد است كه به خوبي مي توان آن ها را به شكل دلخواه خود تبديل كرد بدين معني كه خاصيت شكل پذيري قابل توجهي دارند.

اين سبك فريم لس را با چه روش هايي مي توان اجرا كرد؟

اين سبك از نما را مي توان به طرق هاي متنوعي پياده سازي كرد كه در ادامه شما را با اين شيوه ها آشنا خواهيم كرد:

  1. Facade: در اين روش ابتدا بايد روي ديوار ساختمان را شبكه بندي كرد و سپس فريم هاي آلومينيومي را بر روي آن قرار داد و پس از آن اقدام به قرار دادن شيشه ها بر روي آن ها بايد كرد به طوري كه قاب را به خوبي مورد پوشش خود قرار دهند. با پياده سازي اين روش شما از بيرون شاهد تنها فاصله اي به اندازه ۱ تا ۲ سانتي متر بين شيشه ها هستيد.
  2. كراتين وال شيشه اي: اين روش اجرا خود شامل دو شيوه ديگر مي شود. در اين مورد مفصلا در يك مقاله جدا توضيحات لازم را ارائه داده ايم. مي توانيد به لينك مربوطه رجوع كنيد و اطلاعات لازم در اين زمينه را به دست آوريد.

شيوه هاي مختلف پياده سازي نماي كراتين وال

  • U_channel: براي سازه هايي كه داراي ارتفاع كمي هستند مورد استفاده قرار مي گيرد و از جمله روش هاي ارزان قيمت است.
  • Full Frameless_Unit: اگر به دنبال راهي هستيد كه سريعا كار نما سازي را به اتمام برسانيد و در عين حال كاملا مورد اطمينان و با پايداري و مقاومت بالا اين كار را انجام دهيد، ميهن غدير استفاده از اين روش را به شما پيشنهاد مي دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد