بالابر ريلي چست

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

بالابر ريلي چست

ويژگي بالابر هاي ريلي

بالابر ها داراي انواع مختلف تك ريل، دو ريل و چهار ريل هستند. بالابر هاي از نوع عمودي و بالابر هاي مدل آكاردئوني داراي ظرفيت بيشتري نسبت به اين انواع هستند. اين سه مدل كه ذكر شد بسيار سبك هستند و حمل و جا به جايي آن ها را به راحتي مي توانيد انجام دهيد.

اگر بخواهيم در مورد ظرفيت هر يك بگوييم بايد گفت كه بالا بر نفري تك ريل داراي ظرفيت ۱۳۰ كيلوگرم، نوع دو ريل شامل ۲۰۰ كيلوگرم و چها ريل آن ظرفيتي معادل ۲۵۰ كيلوگرم را دارد كه تمامي آن ها مناسب براي كار در ارتفاع هاي مختلف ساخته و طراحي شده اند.

پروفيل آلومينيوم به كار رفته در اين محصولات از آلياژي مي باشد كه داراي استحكام بالايي است. از ايمني اين وسايل نهايت اطمينان خاطر را داشته باشيد. در ساخت اين وسيله ها از قطعه هايي استفاده مي شود كه كاملا مرغوب و استاندارد هستند، ظاهري زيبا براي آن در نظر مي شود و براي رنگ آميزي آن از رنگ هايي با سليقه مشتري استفاده مي كنند كه داراي كيفيت بالايي باشند.

عوامل موثر در تعيين قيمت انواع بالا بر ريلي

شما براي تهيه اين وسيله بايد نكاتي را در ارتباط با قيمت آن در نظر داشته باشيد زيرا كه عوامل بسياري هستند كه در تعيين قيمت تاثير گذار مي باشند. از جمله اين عامل ها مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  1. نوع آلياژي كه در پروفيل آلومينيوم آن به كار گرفته شده است.
  2. پهنايي كه اين پروفيل هاي استفاده شده دارند.
  3. كيفيت و نوع رنگ مورد استفاده، بسيار مهم مي باشد.
  4. تعداد پيچ، مهره و پين هايي كه در هنگام ساخت آن قرار داده شده است.
  5. نوع گارانتي و خدماتي كه بعد از فروش به مشتري ارائه مي شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد