آشنايي با لبه پله يا ترمز پله چراغ دار

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

آشنايي با لبه پله يا ترمز پله چراغ دار

اقدام به توليد ترمز پله از جنس آلومينيوم كرده اند كه در قسمت جلويي آن نوار هاي LED قرار گرفته اند كه به خوبي براي مشخص كردن مسير تردد مناسب هستند.

خصوصيات لبه پله چراغ دار

اين نوع از محصولات با داشتن نصبي كاملا آسان، داراي طول عمر بالايي مي باشند. براي آن ها قابليت خود شارژي در نظر گرفته شده است و نيازي به سيم كشي و يا باتري ندارند به عبارت ديگر انرژي را مصرف نمي كنند. با محيط زيست سازگاري بالايي دارند و به هيچ عنوان سمي و ضرر دار نيستند و غير راديو اكتيو مي باشند. در آخر بايد بگوييم كه به راحتي مي توان آن ها را شستشو داد بدون آن كه افت كيفيتي در آن ها ايجاد شود.

موارد استفاده از ترمز پله چراغ دار

از اين محصول در هر مكاني كه رفت و آمد زياد مي باشد مي توان استفاده كرد. براي پله هايي كه در پل هاي عابر پياده وجود دارد، پله هايي كه در امكان تاريخي و مذهبي ساخته شده اند، پله ها در پارك ها و هر مركز تفريحي ديگري، پله هاي ساختمان هاي مسكوني يا هتل ها و يا اداره ها و هر مكان ديگري كه جهت حفظ ايمني مردم ضروري مي باشد، مي توان استفاده كرد. علاوه بر اين توليد پروفيل آلومينيوم اين محصولات رونق يافته است زيرا با استفاده از اين چراغ ها مي توانيد نور پردازي چشمگيري را به وجود آوريد و به عنصر هاي معماري در يك فضاي شهري، مسكوني، اداري و … جلوه ي زيبايي را بدهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد