ساخت واگن قطار

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

ساخت واگن قطار

همان طور كه مي دانيد قطار از جمله وسيله هاي نقليه سنگين مي باشد كه براي مسافرت هاي درون شهري و برون شهري مورد استفاده قرار مي گيرد. سفر در قطار هاي شهري و يا همان مترو ها به صورت كوتاه مدت انجام مي شود و در قطار هاي بيرون شهري مدت زمان طولاني تري را شامل مي شود. به همين دلايل مي باشد كه بايد مسافران در طول اين بازه ي زماني از رفاه و آسايش بالايي برخوردار باشند، تجهيزات كافي موجود بوده و محيط زيبايي خاص خود را دارا باشد. از اين رو مي باشد كه توليد پروفيل آلومينيوم به كار رفته در ساخت انواع واگن ها بايد به صورت تخصصي انجام شود و در انواع مقطع ها و بر اساس نياز هايي كه مشتريان دارند اقدام به قطعه سازي آن ها شود.

دليل استفاده از آلومينيوم در ساخت واگن قطار

اين فلز به دليل اين كه داراي خاصيت منحصر به فرد و خوب اكسترود شدن مي باشد توانايي اين را دارد كه به پروفيل ها و زوار هاي بسيار ظريف و محكم تبديل شود و اين ويژگي سبب مي شود كه نقش بسيار مهمي را براي انجام امور تزييناتي در خودرو هاي ريلي و غير ريلي داشته باشد. تمامي اين موارد سبب شده است كه اين فلز گران بها جذابيتي به صورت همه گير پيدا كند و هر روزه طرفداران بيشتري را براي استفاده به سمت خود جذب كند.

يك واگن قطار بايد چه ويژگي هايي داشته باشد

توليد پروفيل آلومينيوم كه براي واگن قطار انجام مي شود بايد در برابر زنگ زدگي كاملا مقاوم باشد و بتوان از آن در نقاط پر فرسايش استفاده كرده و كاربرد عمري و به صورت طولاني مدت داشته باشد. به همين دليل مي باشد كه براي ساخت واگن هايي كه براي حمل بار يا حمل مسافر هستند، ساخت انواع لوكوموتيو ها، كار هاي تزييناتي در درون مترو و ترن ها از فلز آلومينيوم استفاده مي شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد