پرده لوردراپه چيست

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

پرده لوردراپه چيست

پرده لوردراپه و يا پرده هاي عمودي براي زيبا تر جلوه دادن محيط هاي اداراي و مسكوني استفاده مي شوند و به دليل ظاهري شيكي كه دارند مي توان گفت كه يكي از انواع پرده هاي دكوراتيو هستند. ساختار اين پرده ها به صورتي است كه از پارچه هايي تشكيل شده است كه شبيه به تيغه هستند

و توليد پروفيل آلومينيوم براي اين پرده به طريقي است كه اين پارچه ها مي توانند بر روي يك ريل آلومينيومي در كنار يك ديگر قرار بگيرند و براي جمع و باز كردن آن ها مي توان از اهرمي كه در كنار آن قرار گرفته است، كمك گرفت. همچنين جالب است كه بدانيد مي توانيد ميزان نور دهي به داخل را تنظيم كنيد و به راحتي زاويه پرده را به دلخواه خود تنظيم كنيد.

مزيت پرده لوردراپه در مقايسه با ساير پرده ها

از مهم ترين خصوصيت هاي بارز مي توان گفت كه عمر زياد و دوام بالايي دارند كه به دليل كيفيت عالي آن مي باشد، تنوع رنگ متنوعي را شامل مي شوند، نگه داري و تميز كردن آن ها بسيار آسان است و به راحتي در مكان دلخواه شما نصب خواهند شد. تمامي اين موارد سبب شده است كه به يكي از پر فروش ترين و پر طرفدار ترين انواع پرده ها تبديل شوند. يكي از دلايلي كه باعث شده است بيشتر از آن ها در محيط هاي اداري، تجاري، رستوران ها و يا مركز هاي خريد استفاده شود، علاوه بر موارد بالا، قيمت بسيار كم و مناسب آن مي باشد. امروزه استفاده از آن ها در محيط هاي مسكوني نيز بسيار زياد شده است.

انواع مختلف پرده لوردراپه

اين پرده ها داراي انواع گوناگوني هستند كه شامل قابليت هاي منحصر به فرد خود مي شوند. براي مثال نوعي از آن كه داراي جنس ژاكاد است، محيط را بسيار زيبا مي كنند، كيفيت بالايي دارند، رنگ الكترواستاتيك در آن به كار رفته است و در برابر نور و رطوبت بسيار مقاوم هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد