ساخت پنل خورشيدي

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

ساخت پنل خورشيدي

از اين پنل ها جهت جذب نور خورشيد و تبديل آن به انرژي الكتريكي استفاده مي شود. اين انرژي هاي توليد شده را مي توان از جمله پاك ترين انرژي هاي تجديد پذير نام برد و از آن ها به جاي سوخت هاي فسيلي استفاده كرد. اگر تعداد زيادي از اين پنل ها در كنار يك ديگر قرار گيرند، نيرو گاه هاي خورشيدي را به وجود مي آورند

توليد پروفيل آلومينيوم سبب انعطاف پذيري براي طراحي پنل هاي خورشيدي شده است و اكستروژن آلومينيوم به دليل داشتن مزاياي زيادي كه دارد مانند مقاوم بودن در برابر خوردگي، تحمل ميزان بالايي از گرما، پايداري در برابر شرايط نا مطلوبي كه در آب و هوا رخ مي دهد و مانند اين ها به عنوان بهترين فلز در اين راستا شناخته شده است.

ويژگي استراكچر پنل خورشيدي

سازه اي با مقاومت بالا كه به منظور محكم كردن تعداد زيادي پنل خورشيدي در جهت و زاويه ي مشخص به كار گرفته مي شوند را استراكچر مي گويند كه از طول عمر بالايي برخوردار هستند و دچار پوسيدگي نخواهند شد. اين انواع در برابر باد تا ميزان ۱۲۰ كيلومتر در ساعت مقاوم هستند و برف را تا ۱۵۰ كيلوگرم بر متر مربع مي توانند تحمل كنند. ساختن آن ها بسيار آسان مي باشد و در پي آن با داشتن وزني مناسب، نصب آسان و سريعي دارند.

مزيت استفاده از پنل خورشيدي

استفاده از اين محصولات داراي مزاياي بسيار زيادي است:

  • انرژي توليد شده توسط آن از جمله انرژي هاي تجديد پذير است.
  • استفاده از آن به سلامت و حفظ محيط زيست كمك شاياني مي كند.
  • در مصرف برق به صورت چشمگيري صرفه جويي مي كند.
  • اين پنل هاي به هيچ عنوان سر و صدايي را از خود توليد نمي كنند.

فروش پروفيل آلومينيوم اين محصول در ميهن آلومينيوم انجام مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد