آشنايي با يراق آلات كابينت

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

آشنايي با يراق آلات كابينت

به صورت كلي مي توان گفت كه يراق آلات و دستگيره در ابتدا براي باز كردن درب كابينت مي باشند و سپس مي توانند زيبايي را به ظاهر كابينت هديه دهند.

ويژگي ساخت انواع يراق آلات كابينت

فروش پروفيل آلومينيوم هايي كه سبب ايجاد زيبايي براي كابينت ها مي شود، بسيار رونق يافته است. همچنين استفاده از آن در دستگيره ها و ريل ها و درب ها بسيار كاربر پسند مي باشد و از نصب بسيار آساني برخوردار است.  ساخت اين انواع مطابق با استاندارد هاي روز دنيا است و داراي بالا ترين كيفيت مي باشد.

انواع يراق آلات با اشكال و اندازه هاي گوناگون ساخته مي شوند كه داراي دوام و طول عمر بالايي هستند و همچنين در برابر خوردگي و زنگ زدگي كاملا مقاوم و پايدار هستند. استفاده از آن ها زيبايي محيط آشپز خانه را دو چندان خواهد كرد.

انواع يراق آلات كابينت

  1. لولا: يك زاويه چرخشي به وجود مي آورد، داراي جنسي انعطاف پذير است و براي تشبيه كار آن مي توان گفت كه مانند يك مفصل عمل مي كند.
  2. جك: اين وسيله وزن درب را هنگام باز بودن تحمل مي كند و سبب ثابت نگه داشتن آن مي شود. داراي انواعي مانند جك گازي، جك برقي، جك پمپي و مانند اين ها مي باشد.
  3. ريل: براي حركت آسان تر كشو، يراق يا ابزاري به نام ريل به وجود آمده است كه براي آرام بسته شدن نيز در آن ها پمپ هايي قرار داده شده است.
  4. دستگيره: اين وسيله علاوه بر زيبايي كه بايد داشته باشد، بايد به كاربرد آن نيز توجه شود. امروزه در نوع كلاسيك و مدرن ساخته مي شوند.
  5. پايه كابينت: براي بالا بردن ارتفاع كابينت از سطح زمين استفاده مي شود و سبب مي شود كه به هنگام شستشو، آب به بدنه نفوذ پيدا نكند و سطح آن را خيس كند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد