فرچه هوا بند زير درب

توليد و فروش پروفيل آلومينيوم

فرچه هوا بند زير درب

به دليل فضا هاي خالي كه بين درب ورودي منزل يا محل كار شما با سطح زمين وجود دارد و معمولا داراي اندازه ۱ تا ۷ سانتي متر مي باشد، منجر به اين مي شود كه موادي مانند گرد، خاك، غبار سنگ ريزه و يا حشرات موذي زيادي وارد محوطه داخلي شوند بدون آن كه متوجه شويد و به مرور مشكلاتي را براي شما به بار آورد.

از ديگر معايب و معضلاتي كه اين فاصله ها مي توانند داشته باشند اين است كه باعث تلف شدن انرژي مي شوند يعني انرژي هاي سرمايشي و گرمايشي داخلي را هدر مي دهند كه اين عامل مي تواند براي شما بسيار هزينه بر و مشكل آفرين باشد. براي رهايي از چنين مشكلاتي ميهن آلومينيوم غدير استفاده از فرچه زير درب هوابند را به شما پيشنهاد مي دهد كه به كار گيري آن مي تواند بسياري از معضلات و مشكلات شما را رفع كند. با ما همراه باشيد تا شما را با ويژگي هاي آن آشنا كنيم.

 

اجزاي تشكيل دهنده اين فرچه براي زير درب

  1. داراي شاسي و بدنه اي از جنس پروفيل آلومينيوم مي باشد كه كاملا خاصيت ضد اكسيدگي در آن به كار رفته است و آنوداز شده مي باشد.
  2. نوار فرچه اي به كار رفته در آن از رشته هايي ساخته شده است كه داراي جنس pet مي باشد و تراكم و فشار بالايي را شامل مي شود.

نصب فرچه هوا بند به چه صورت است

اين محصولات را مي توان به دو طريق نصب كرد:

  • استفاده از چسب: پيش از اقدام به نصب بايد محل را به خوبي با استفاده از مواد شوينده تميز كرد و سپس به خوبي محل را خشك نمود. حال بايد پروفيل آلومينيوم كه براي بدنه آن در نظر گرفته شده است را به چسب آغشته كرد كه بايد اين كار بر روي سطح صاف آن انجام داد. براي نصب بايد دقت كرد كه فرچه كاملا مماس بر زمين باشد كه با حركت دادن درب بر روي زمين كشيده شود.
  • استفاده از پيچ: در اين روش بايد با استفاده از پيچ اين فرچه را در محل مورد نظر نصب كنيم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد